Laatste dagen van de vakantieweek - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Nicolenne Vergouwen - WaarBenJij.nu Laatste dagen van de vakantieweek - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Nicolenne Vergouwen - WaarBenJij.nu

Laatste dagen van de vakantieweek

Blijf op de hoogte en volg Nicolenne

13 Oktober 2019 | Kenia, Kisumu

Donderdag 10 oktober :

Vandaag een lekkere rustdag na de safari, eerst een beetje uitgeslapen en naar de supermarkt geweest in de ochtend. Hierna zijn we even gaan zwemmen, het water was erg koud dus hebben we niet lang gezwommen en zijn we naar de Masai Market gegaan, lekker souvenirs shoppen.

Vanavond zijn we met zijn zesjes uit eten geweest, dit keer op een andere plek dan normaal. We zijn wat chiquer uit eten geweest dan dat we afgelopen weken gewend zijn. Ik heb heerlijk lasagne op, met een hele lekkere Afrikaanse wijn. En als toetje samen met Kiki een brownie gegeten, heerlijk genoten met zijn allen.

Vrijdag 11 oktober :

Om 10 uur stonden de tuktuk’s voor Panda’s Paradise om ons naar een zwembad te gaan brengen. Dit zwembad was op een berg in Kisumu, we hadden dus uitzicht over een heel groot gebied. We kwamen lekker op tijd aan en zijn gelijk gaan zwemmen, hierna lekker allemaal op een bedje gaan liggen. Jammer genoeg was er een bedje te weinig en moest er 1 iemand op de stoel.

In de middag zijn we in het restaurant van het hotel gaan eten, maar wat was dit een grote fout. Het eten was alles behalve lekker, het was koud en er zaten stukken bot in de kip.

Om 6 uur in de avond werden we weer opgehaald om naar huis te gaan. Hele leuke dag gehad en we gaan zeker nog een keertje terug.

Zaterdag 12 oktober :

Vanmorgen lekker op tijd wat boodschapjes gedaan voor komende week. Om 12 uur werden Kiki, Gwyneth en Demi opgehaald om naar Rangala te gaan. Hierna konden wij heerlijk onze koffers uit gaan pakken en al onze spulletjes een plekje gaan geven. Ook hebben we even een grote schoonmaak gedaan in het huisje, de vrouw die hier normaal schoonmaakt had afgelopen donderdag geen tijd wegens privé omstandigheden. De rest van de dag lekker verder de spulletjes uitgepakt en lekker gerelaxt.

Zondag 13 oktober :

Heerlijk uitgeslapen vandaag en lekker lang nog op bed gelegen en serie gekeken. Hierna hebben we besloten om lekker met zijn drietjes te gaan lunchen en hierna wat boodschapjes te gaan doen, we miste nog een paar kleine spulletjes.

Toen we terug kwamen ben ik lekker gaan zwemmen, in mijn eentje want de andere meiden waren met wat andere dingen bezig. Hierna lekker eten gekookt en vanavond nog lekker gedoucht.

Kortom, een heerlijk rustig dagje.